Doprava a platba

Doprava

Fyzické zboží

ČESKÁ POŠTA - Balík do ruky

  •  předpokládaný termín doručení je zasílán e-mailem nebo sms
  • možnost změny místa a času doručení
  • v případě nezastižení adresáta je balík uložen na nejbližší ukládací poště nebo může být dohodnut náhradní termín
  • při nákupu zboží do 1000,- (včetně) je cena dopravy 100,-
  • při nákupu zboží nad 1000,- je doprava ZDARMA

ČESKÁ POŠTA - Balík na poštu

  • možnost vyzvednutí balíku na zvolené pobočce České pošty
  • předpokládaný termín doručení je zasílán e-mailem nebo sms
  • možnost změny místa a času doručení
  • při nákupu zboží do 1000,- (včetně) je cena dopravy 100,-
  • při nákupu zboží nad 1000,- je doprava ZDARMA

Osobní vyzvednutí

  • možnost osobního vyzvednutí po předchozí  bezhotovostní platbě na účet nebo kartou
  • pouze po domluvě v Bystřici nad Pernštejnem
  • vyzvednutí je zdarma

Elektronické zboží (ebooky, meditace)

  • digitální obsah ve formátu pdf nebo odkaz pro jejich stažení či spuštění bude dodán po zaplacení kupní ceny na emailovou adresu

Platba 

  • Platba převodem na účet č. 1705563043/3030 - zdarma, zboží skladem je expedováno do dvou až deseti dnů od připsání platby na účet
  • platební branou Gopay

 

 

Reklamace

V případě reklamace, prosím, postupujte následovně:

1. Vyplňte reklamační formulář ( vzor zde).

2. Formulář i s produktem a fakturou zašlete na adresu: Naďa                Svoboda, Bočkova 246, Bystřice nad pernštejnem 59301

    Formulář i faktura mohou být poslány na e-mail:                                    nada@nadasvoboda.cz.

3. Vyjádření k reklamaci obdržíte do 10 pracovních dnů od doručení zásilky.

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky najdete tady

Ochrana osobních údajů

Podmínky ochrany osobních údajů najdete tady.